Cure-Ex – מכשיר לייזר ביתי לטיפול בפטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים, זיהום פטרייתי התוקף את ציפורני הרגליים או הידיים, היא מחלת הציפורניים השכיחה ביותר, כאשר כ-20% מבין האנשים סובלים ממנה בדרגת חומרה כזו או אחרת. בין התסמינים האפשריים של פטרת ציפורניים אפשר למנות הצהבה והתעבות של הציפורן, היווצרות סדקים בציפורן, כאבים, ריחות לא נעימים ועוד. אם מוסיפים לכך את העובדה שפטרת ציפורניים נחשבת למדבקת במיוחד, אפשר להבין מדוע חשוב לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

ניתן למצוא כיום טיפולים בפטרת ציפורניים, אשר רובם מצריכים מאיתנו לגשת למרפאה או למכון הקוסמטיקה הסמוך. אחרים מבוססים על תרופות, הכרוכות בתופעות לוואי לא נעימות. מוצר חדש, בשם Cure-Ex, מעביר את הטיפולים לתוך המגרש הביתי ומספק תוצאות מרשימות בהחלט להתמודדות עם פטרת ציפורניים בכל דרגות החומרה.

לייזר ביתי לפטרת הציפורניים – הליך הטיפול

מכשיר קיור אקס, המיובא לישראל על ידי חברת מדס פארם בע"מ, הוא אחד הפיתוחים המשמעותיים בתחום בשנים האחרונות. זהו מכשיר לייזר לשימוש ביתי המבצע את הטיפול תוך התבססות על קרני לייזר – טיפול שנפוץ כיום במכוני הקוסמטיקה, ושנעשה כאן על פי אותו עיקרון.

המכשיר מקרין קרן לייזר רך, תוך כדי הקרנה ברציפות של אור כחול על גבי האזור הבעייתי. התוצאה היא פתרון משולב שמתבלט ביעילות שלו: הלייזר אשר פוגע בציפורן בפולסים קצרים ישמיד את הנגיפים והבקטריות אשר הפכו אותה לביתם, מה שיביא לאותו שינוי משמעותי לו מצפים במצב. החיטוי המאסיבי של האזור הפגוע יכול להביא לכך שהחיידקים לא יחזרו לשהות על גבי הציפורן פרק זמן ארוך, ולכן הטיפול כולל בתוכו אלמנטים של מניעה.

סבלנות היא אחת ממילות המפתח בעולם הרפואה, ויש לה מקום גם במקרה של טיפול באמצעות מכשיר קיור אקס – מתקדם ויעיל ככל שיהיה. בדרך כלל נדרש פרק זמן של מספר שבועות על מנת שניתן יהיה לסמן "וי" על הטיפול ולקבל תקופה משמעותית של שקט נפשי, במהלכה הציפורן נראית בריאה, חזקה ואסתטית.

ההתמדה בתכנית הטיפולים היא בגדר חובה על רקע העובדה ששימוש שכזה ידלדל את המאגר של אותם חומרי גלם אורגניים הנמצאים בבסיס הפטרייה וישבש את הייצור הסדיר של מולקולת ה-ATP. בדרך כלל אפשר לקבל את התוצאות המרשימות להן מצפים תוך פרק זמן של כחודש ימים לאחר התחלת הטיפול.

יתרונות קיור אקס לפטרת הציפורניים

מכשיר קיור אקס מגלם בתוכו מספר יתרונות משמעותיים בהשוואה לאופני טיפול אחרים שיכולים להישקל במקרה של פטרת ציפורניים. המעלה הראשונה היא נוחות השימוש. באמצעות מכשיר הלייזר אפשר לבצע את הטיפול בצורה הפשוטה ביותר שיש, בלי שיש צורך להמתין חודשים ארוכים שהתור יגיע ולאחר מכן, במועד הטיפול, לצאת מפתח הבית, לבזבז זמן יקר בהגעה למקום הטיפול, לחפש חניה וכן הלאה.

הממשק עצמו של המכשיר ברור מאוד לשימוש כבר בתחילת הדרך, מה שמקצר עוד יותר את הדרך שלכם עד לציפורניים נטולות פטרת. המכשיר מציע גמישות מלאה לגבי אופן השימוש, כאשר אפשר לטפל באמצעותו בכל אחת מהציפורניים הבעייתיות – הטיפול בכל ציפורן יימשך כשבע דקות, בסיומן המכשיר יפסיק את פעילותו אוטומטית. בסך הכול אפשר לבצע עד שלושה טיפולים ביום, במרווחים קבועים.

מכשיר קיור אקס מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, שעד כה היו כאמור בעיקר בשימוש במגזר הרפואי או הקוסמטי המקצועי. כתוצאה מכך, לא מפתיעה העובדה שעלות המכשיר עומדת נכון לנקודת הזמן הנוכחית על כ-1,200 ₪ – סכום שאי אפשר להתעלם ממנו. אבל, וזה אבל גדול מאוד, במבט לטווח ארוך אפשר לטעון שסכום זה הוא מצומצם משמעותית בהשוואה לאלטרנטיבות טיפוליות אחרות.

או השאירו פרטים כבר עכשיו
או השאירו פרטים כבר עכשיו
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!