הגישה ההומאופתית לטיפול בפטרת הציפורניים

טיפול לפטרת בציפורנייםפטרת בציפורניים הינה תופעה שרבים סובלים או יסבלו ממנה והיא נחשבת שכיחה במיוחד. תסמיני פטרת ציפורניים כוללים ריח רע מהציפורניים, ציפורניים מתקלפות, מפוצלות, כתמים צהובים, לבנים או שחורים על הציפורניים, וכאב והפרדה אפשרית מבסיס הציפורן.

בעיה מביכה וכואבת זו נפוצה ביותר בקרב רוב האנשים וטיפול בתרופות הומאופתיות אשר כוללות שמן עץ התה, חומץ תפוחים, פרוביוטיקה ושמנים אחרים יכול לסייע ביעילות לשיפור המצב.

ניתן לשלב את הטיפול ההומאופתי עם הרגלים חדשים לשינוי התזונה כדי לרפא את הפטרת. בנוסף, מלבד שמירה על היגיינה, יש להקפיד על קציצת הציפורניים באורך הנכון ולשמור על הרגליים יבשות על מנת למנוע זיהומים נוספים.

אנשים רבים מעוניינים בטיפול טבעי לפטרת ציפורניים, כחלופה לתרופות הנמכרות ללא מרשם, או כחלופה לתרופות מרשם לטיפול בזיהומים פטרייתיים.

המחקר הרפואי מגלה כי להומאופתיה יש מה להציע בתחום הטיפול במצב זה, ללא תופעות לוואי. יש להבין, כי טיפול בריפוי טבעי ותרופות ביתיות עשוי לארוך מספר שבועות או אף מספר חודשים עד שהתרופה פועלת, אך בדרך כלל נחשבת הומאופתיה לבטוחה ויעילה לטיפול במגוון זיהומים פטרייתיים.

שמן עץ התה

ניתן למצוא שמן זה בחנויות לרפואה אלטרנטיבית ואף בחלק מחנויות המכולת. מריחת כמות קטנה של שמן עץ התה על כדור צמר גפן, טפיחה עם החומר על הציפורן הנגועה, שטיפה וייבוש וחזרה על הטיפול מספר פעמים ברציפות, פעמיים ביום, מסייעת כטיפול תרופתי לפטרת ציפורניים.

תרופה זו נחשבת כתרופה ההומאופתית הטובה ביותר למצב זה. שמן המופק מעלי צמח זה משמש לעיתים קרובות לטיפול בעקיצות חרקים, כוויות וזיהומים פטרייתיים, בכף הרגל וגזזת.

חומץ תפוחים אורגני

חומץ תפוחים לטיפול בפטרת הציפורניים הוכח כהורג אורגניזמים וחיידקים הגורמים למצב זה. בגיגית גדולה יש למהול מים פושרים עם חומץ תפוחים. מניחים את אצבעות הרגליים הנגועות בקערה למשך כחצי שעה.

לאחר מכן יש לייבש את הרגליים באויר לפני לבישת גרביים או נעלי בית. מוצר זה עשוי מתפוחים מותססים ונחשב לתרופה הומאופתית יעילה ביותר לפטרת ציפורניים, בשילוב עם מי חמצן או כטיפול בפני עצמו. דילול עם מי חמצן, שהוא בעל תכונות חיטוי, מסייע ללחימה בזיהום הפטרת.

פרוביוטיקה

יש להגביר את כמות הפרוביוטיקה בתזונה. ניתן למצוא אותה ביוגורט ולאכול מנת יוגורט יומית אחת. בנוסף, תמצית עלי זית, בצריכה על פי הוראות תווית הבקבוק, על בסיס יומי, היא שיטה טובה להגדלת הפרוביוטיקה בגוף באופן טבעי.

טיפול זה יגביר את התנגדות הגוף לחיידקים וייצור פטריות. יש להימנע ממוצרי חלב, משקאות מוגזים וסוכרים מזוקקים עד לריפוי פטרת הציפורניים.

שמן אורגנו ותערובת שמן זית

יש לשלב מספר טיפות שמן אורגנו בכף שמן זית. להרטיב כדור צמר גפן עם השמנים, לשפשף בעדינות את השמנים על הציפורניים הנגועות במשך מספר ימים, לייבש באוויר ולשוב על הטיפול פעמיים ביום.

שילוב תרופות

תרופות טבעיות אחרות המומלצות לטיפול בפטרת ציפורניים כוללות נוסחאות המשלבות שימוש בחומרים חזקים כגון קלנודלה, סיליקה וגרניום לטיפול מקומי.

ניתן למצוא חומרים המכילים רכיבים אלו, הנחשבים כתרופה הומאופתית יעילה ביותר לפטרת ציפורניים, בחנויות מזון בריאות המתמחות בייצור תרופות ביתיות לריפוי טבעי.

בעוד שרכיבים אלו משולבים לעיתים להרכבת מוצר נוסף חזק בודד, ניתן לטפל גם עם כל אחד מרכיבים אלו בפני עצמו לטיפול בבעיות הקשורות לעור וציפורניים.

או השאירו פרטים כבר עכשיו
או השאירו פרטים כבר עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!